«جو بایدن» رئیس جمهور کنونی آمریکا در زمان برگزاری اولین مناظره تلویزیونی با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق این کشور از حمایت بی سابقه یکی از اعضای خانواده رقیب خود بهره مند شد.

به گزارش جماران به نقل از سی ان ان، «جو بایدن» رئیس جمهور کنونی آمریکا در زمان برگزاری اولین مناظره تلویزیونی با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق این کشور از حمایت بی سابقه یکی از اعضای خانواده رقیب خود بهره مند شد.

به منظور حمایت از بایدن برای دور دوم ریاست جمهوری«ماری ترامپ» برادر زاده دونالد ترامپ از جمله کسانی بود که در اتاق بررسی در محل برگزاری مناظره حضور داشت.

به گفته سی ان ان حضور یکی از اعضای خانواده ترامپ برای حمایت از بایدن بخشی از تلاش های گسترده ستاد تبلیغاتی رئیس جمهور کنونی است برای آن که بگوید کسانی که ترامپ را بهتر می شناسند بر این مسأله که «رئیس جمهور سابق به سادگی هر چه تمامتر لیاقت رئیس جمهور شدن را ندارد» اتفاق نظر دارند.

 در بیانیه ای که با مشارکت ماری ترامپ و ستاد تبلغیاتی بایدن قبل از مناظره صادر شد آمده است که ماری ترامپ شاهدی بر «خودشیفتگی و قساوت» عموی خود در طول زندگی اش بوده است و همچنین شاهد این بود که احساس کمبود ترامپ همیشه باعث می شود که او نیاز به سلطه بر دیگران داشته باشد.

ماری ترامپ گفت: نمی توانیم احازه دهیم که دونالد ترامپ به یکی از ابزارهای قدرت نزدیک شود و اگر بدترین اتفاق رخ دهد و او به کاخ سفید برگردد هیچ کدام از ما که از او انتقاد کرده ایم در امان نخواهیم بود زیرا انتقام چیزی که با آن تجارت می کند. من امشب اینجا هستیم زیرا رئیس جمهور بایدن تنها کسی است که می تواند جلوی دونالد بایستد و کشورمان را نجات دهد.

بنابراین گزارش، ماری ترامپ 55 ساله تنها دختر «فرد ترامپ جونیور» برادر بزرگ رئیس جمهور سابق آمریکاست که در سال 1981 درگذشت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.