این سوال مطرح می‌شود که جهان اسلام در مقابل آن چه در فلسطین و غزه می گذرد، کجاست؟ این همه ارتش و سلاح‌هایی که کشورهای اسلامی دارند، کجاست؟

رئیس مجلس علماء فلسطین با انتقاد از برخی کشورهای اسلامی که به دنبال ایجاد رابطه با اسراییل هستند، گفت: در جنگ غزه واقعا رژیم های تسلیم گرا و ذلت خواه فاش شدند. خداوند به ما وعده پیروزی علیه ظالمان داده است و امید ما به همین محور مقاومت است.

به گزارش جماران، شیخ حسین قاسم در اجلاس بین‌المللی «غزه مظلوم مقاوم» با بیان تاریخ فلسطین گفت: فلسطین 23 بار مورد حمله قرار گرفته است و بارها اشغال شده است و در انتها صهیونیست ها سرزمین فلسطین را غصب کرده اند و در هر بار ملت فلسطین بر این اشغالران پیروز شد. 

وی با بیان این که «هر ملتی که ظلم و تجاوز کند خداوند این ملت ظالم را از طریق ملت فلسطین را نابود و مجازات خواهد کرد»، گفت: مغول ها که بغداد را از شکست دادند در فلسطین شکست خوردند و ناپلئون هم در عکا شکست خورد و همه به دست فلسطینی ها شکست خورده اند.

این شخصیت فلسطینی با اشاره به طرح صلح آمریکا گفت: اکنون طرح کشورهای غربی توسط رژیم اجرا می شود. در 84 سال گذشته ده ها شهر و روستای فلسطینی توسط اسراییل ویران شده است و تمامی ساختمان ها و مدارس و بیمارستان ها نابود شدند و ویران شدند، اما بالاخره این متجاوزین جنایتکار صهیونیست همانند آن غارتگران و متجاوزان بالاخره نابود خواهند شد و مجازات خواهند شد .

وی با انتقاد از برخی کشورهای اسلامی که به دنبال ایجاد رابطه با اسراییل هستند، گفت: در جنگ غزه واقعا رژیم های تسلیم گرا و ذلت خواه فاش شدند. خداوند به ما وعده پیروزی علیه ظالمان داده است و امید ما به همین محور مقاومت است.

این شخصیت فلسطینی در پایان گفت: این سوال مطرح می‌شود که جهان اسلام در مقابل آن چه در فلسطین و غزه می گذرد، کجاست؟ این همه ارتش و سلاح‌هایی که کشورهای اسلامی دارند، کجاست؟ دشمن‌ها از هر لحاظ به صهیونیست ها کمک می کنند. همه کشورها باید موضع‌گیری روشن و واحدی داشته باشند، نباید به گریه و زاری اکتفا کنیم ما نیاز به سلاح، امکانات و توانمندی داریم تا مبارزان فلسطین بتوانند کشتار را متوقف و صهیونیست‌ها را  به خاک ذلت بکشانند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.