پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

از زمان آغاز حمله به رفح در دو هفته پیش اتفاق افتاد؛

کشته شدن 10 نظامی و زخمی شدن 149 نظامی دیگر اسرائیلی در غزه

از زمان آغاز حمله اسرائیل به شهر رفح در دو هفته پیش تا کنون 10 افسر و سرباز ارتش رژیم اسرائیل در سراسر غزه کشته شدند و 149 نظامی دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، از زمان آغاز حمله اسرائیل به شهر رفح در دو هفته پیش تا کنون 10 افسر و سرباز ارتش رژیم اسرائیل  در سراسر غزه کشته شدند و 149 نظامی دیگر نیز زخمی شدند.

در همین حال، گردان های قسام اعلام کرد که مبارزان این گروه روز سه شنبه عملیاتی ترکیبی انجام دادند و یک گروه از سربازان اسرائیلی را در کمینی در شرق رفح گیر انداخته و چهار نظامی را با یک بمب از پای در آوردند و شمار دیگری را زخمی کردند.

قسام تأکید کرد که مبارزانش همچنین موفق شدند دو نظامی اسرائیلی را به محض رسیدن نیروهای امدادی شکار کنند و در زمان تلاش برای اسیر کردن یک سرباز اسرائیلی، نظامیان اسرائیلی دیگر او را کشتند و یک بالگرد برای انتقال کشته ها و زخمی ها وارد عمل شد.

علاوه بر آن گردان های قسام با یک گلوله تی بی جی  سربازان اسرائیلی که  داخل یک خانه در منطقه الشوکه در شرق رفح سنگر گرفته بودند را هدف قرار داد.

قسام در ادامه تصریح کرد که یک بولدوزر اسرائیلی از نوع دی 9 را با گلوله یاسین در منطقه تل زعرب در غرب شهر رفح هدف قرار داد.

گردان های قسام تأکید کرد که در منطقه التنور در شرق شهر رفح با استفاده از بمب گروهی متشکل از 15 نظامی اسرائیلی را هدف قرار داد و این گروه کشته یا زخمی شدند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی جنگ غزه 2023
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.