قسام شاخه نظامی حماس امروز شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که 15 نظامی اسرائیلی را در عملیاتی در محله «التنور» در شرق رفح در باریکه غزه به قتل رسانده است.

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام  شاخه نظامی حماس امروز شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که 15 نظامی اسرائیلی را در عملیاتی در محله «التنور» در شرق رفح در باریکه غزه به قتل رسانده است.

در بیانیه گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس در باره کشته شدن 15 نظامی اسرائیلی در عملیاتی در محله التنور در شرق رفح آمده است: تعداد زیادی از نظامیان اسرائیلی در یک منزل مستقر سنگر گرفته بودند که پیشتر مجاهدان حماس با بمب ضدنفر آنجا را بمب‌گذاری کرده بودند.

قسام تاکید کرد که پس از منفجر کردن بمب، مجاهدان آن وارد منزل شده و از فاصله صفر با نظامیان باقی مانده در این منزل، درگیر شده و آن را نیز از پا درآوردند که تعداد نظامیان کشته شده به 15 نفر رسید.

قسام  همچنین تصریح کرد که مبارزان فلسطینی نیروهای اشغالگر را داخل گذرگاه مرزی رفح با خمپاره هدف قرار دادند و یک تانک اسرائیلی از نوع مرکاوا را با گلوله «یاسین105 » در منطقه التنور در شرق رفح هدف قرار دادند. همچنین مبارزان فلسطینی به شدت با نیروهای اشغالگر در شرق رفح درگیر هستند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی جنگ غزه 2023

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.