به گفته تارنمای پولیتیکو که این خبر را منتشر کرد « این یک نشانه شوم برای بایدن همزمان با نزدیک شدن به انتخابات به شمار می رود».

به گزارش جماران به نقل از پولیتیکو، یک نظر سنجی جدید که توسط مرکز پژوهش های«بیو» انجام داد و نتیجه آن روز جمعه منتشر شد نشان می دهد که فقط یک سوم آمریکایی با سیاست «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در قبال جنگ رژیم اسرائیل علیه نوار غزه  موافق هستند.

در این نظر سنجی 46 درصد از جوانان زیر 30 سال با سیاست بایدن در قبال جنگ رژیم اشغالگر و حماس مخالفت کردند و فقط 19 درصد از آنها با این سیاست موافقت کردند این در حالی است که همبستگی جوانان آمریکایی با فلسطینی ها روز به روز بیشتر می شود.

همچنین 51 درصد جمهوری خواهانی که در نظر سنجی شرکت کردند با شیوه برخورد بایدن با جنگ مخالفت کردند و 28 درصد از آنها موافقت کردند.

از سوی دیگر دموکرات ها در این زمینه دچار اختلاف بیشتری هستند به طوری که 44 درصد از شرکت کنندگان در نظر سنجی با شیوه بایدن در برخورد با جنگ موافقت کردند و 33 درصد مخالفت کردند و 22 درصد هم در موافقت خود دچار تردید هستند.

به گفته تارنمای پولیتیکو که این خبر را منتشر کرد « این یک نشانه شوم برای بایدن همزمان با نزدیک شدن به انتخابات به شمار می رود».

شایان ذکر است که این نظر سنجی بین 27نوامبر و دسامبر انجام شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.