کارشناسان امور بهداشتی درآمریکا هم به دولت ترامپ برای « ناچیز خواندن بحران شیوع کرونا» و « تاخیر در توسعه آزمایشگاه های تست ویروس کرونا» بشدت انتقاد کردند.

به گزارش سرویس بین الملل جماران؛ «جو بایدن» و « برنی سندرز» دو نامزد حزب دموکرات در مرحله مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به عملکرد و مدیریت دولت « دونالد ترامپ» در مقابله با بحران شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا اعتراض کردند و با انتقاد شدید به دولت ترامپ که به « سرزنش خارجی ها» متوسل شده است ، آن را « ناکارآمد» خواندند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، کارشناسان امور بهداشتی درآمریکا هم به دولت ترامپ برای « ناچیز خواندن بحران شیوع کرونا» و « تاخیر در توسعه آزمایشگاه های تست ویروس کرونا» بشدت انتقاد کردند.

بایدن دیروز ( پنجشنبه) طی سخنانی در شهر ویلمنگتون گفت:ناکامی دولت ترامپ در راه اندازی آزمایشگاه ها وحشتناک و این دولت در آماده سازی، مدیریت و اجرا ناتوان است.

وی در پاسخ به سخنان عصر چهارشنبه گذشته رییس جمهوری آمریکا از او خواست به « سرزنش خارجی ها» متوسل نشود.

بایدن افزود: ویروس کرونا( کووید ۱۹) را ویروس خارجی خواندن مسئولیت تصمیم های بدی را که دولت ترامپ تاکنون اتخاذ کرده است، توجیه نمی کند.

سندرز هم در سخنانی تند علیه ترامپ در شهر برلینگتون با اشاره به « تاثیرات بحران کرونا بر اقتصاد آمریکا و فوتی های احتمالی»، گفت: بحرانی که با شیوع کرونا برای آمریکا ایجاد شده به مثابه یک جنگ بزرگ است و ما باید براین اساس عمل کنیم.

وی افزود: متأسفانه در مواقع بحران بین المللی مانند شیوع کرونا، مدیریت دولت آمریکا تا حد زیادی ناکارآمد است و ناکارآمدی و بی پروایی دولت ترامپ جان بسیاری از مردم آمریکا  را به خطر انداخته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.