رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی با نخست وزیر ژاپن در کاخ سفید نسبت به امضای قرارداد تجاری بلند مدت در آینده نزدیک ابراز امیدواری کرد.

 

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری آناتولی، رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی با نخست وزیر ژاپن در کاخ سفید نسبت به امضای قرارداد تجاری بلند مدت در آینده نزدیک ابراز امیدواری کرد.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار با «شینزو آبه» نخست وزیر ژاپن در کاخ سفید گفت: هم اکنون فرصت امضای قرارداد تجاری بلند مدت و خوب را داریم. معتقدم که این توافقنامه به سرعت امضا خواهد شد.

وی که پیش از این دیدار در مقابل دوربین های خبرنگاران بارها از روابط بسیار عالی آمریکا و ژاپن سخن گفت هنگام مصافحه 19 ثانیه دستان آبه را فشرد.

ترامپ ضمن ابراز علاقه اش به کشتی ژاپنی سومو اعلام کرد که دوست دارد در سفری که اواخر ماه می به ژاپن خواهد داشت، مسابقات این ورزش را تماشا کند.

 پس از دیدار رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر ژاپن ضیافت شام با حضور «ملانیا ترامپ» و «آکیه آبه» همسران آنان برپا شد و چهل و نهمین سالروز تولد ملانیا ترامپ جشن گرفته شد.

کاخ سفید همچنین اعلام کرد که ترامپ و آبه فردا گلف بازی خواهند کرد و در خلال آن روابط دو کشور را مورد بررسی بیشتر قرار خواهند داد.

پیش از این اعلام شده بود که دونالد ترامپ به همراه هیئتی از مقامات آمریکایی روزهای 25 تا 28 می از ژاپن دیدار می کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.