به گزارش ایرنا، مجری مسابقات لیگ بازی های رایانه ای استان بوشهر در حاشیه این دور از مسابقات گفت: لیگ بازی های رایانه ای استان بوشهر با حضور 50 نفر از شهرستان های این استان برگزار شد.
سعید مخبر بوشهری افزود: در بخش مسابقات فوتبال فیفا 2018 سبحان شوشتری نژاد، محمد کرمی و میلاد کره بندی به ترتیب اول تا سوم شدند.
وی بیان کرد: در بخش مسابقات فوتبال pes2018 سعید فاتحی، حامد یزدان پناه و سعید فاتحی به عنوان نخست تا سومی دست یافتند.
مخبر بوشهری ادامه داد: در بخش کوییز آف کینگز نیز سیده زینب موسوی و علیرضا لاله رخ اول و دوم شدند.
معاون قرآن و عترت اداره کل در آیین اختتامیه این مسابقات گفت: بازی های رایانه ای فضایی هیجانی دارد که از سال 1990 تا 2010 در جهان به اوج خود رسیده است.
عبدالرضا عالی پور افزود: بازی های رایانه یکی از ابزار های تاثیرگذار انتقال مفاهیم فرهنگی است که در دنیای امروز دستخوش تغییراتی شده و پیام را منتقل می کند.
وی بیان کرد: با شناسایی استعدادهای جوان در استان‌ها و با هم‌افزایی و ایجاد یک فضای مثبت می توان جوانان و نوجوانان دیگر را نیز به فعالیت در این مسابقات تشویق کرد.
عالی پور با بیان اینکه اداره کل ارشاد بوشهر از بازی سازان بازی های بومی حمایت می کند، اظهار داشت: بازی های ساماندهی شده علاوه بر جلوگیری از آسیب های اجتماعی، در ارتقای سطح فکری جوانان و نوجوانان تاثیرات مثبت دارد.
وی ادامه داد: تهران، کرمان، سمنان، فارس و بوشهر پنج استان برگزار کننده این مسابقات در سال جاری هستند که این نشان از جایگاه و علاقه به این حوزه در بین افراد جامعه است.
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: ایجاد فضای امن برای علاقمندان این بخش، رقابت در فضایی دوستانه و بالا بردن سطح فکری و هوشی از اهداف این دور از مسابقات بود.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.