به گزارش ایرنا، مسعود شیرافکن روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری این بخش در دفترامام جمعه بمناسبت سالروز اقامه نمازجمعه درکشور افزود:امید است با تلاش متولیان و صرفه جویی مردم به زودی شاهد برطرف شدن مشکل قطعی برق دراستان بوشهر باشیم.
وی یادآورشد: باید با تمام توان برای حل مشکلات مردم تلاش و آرامش عمومی را حفظ کنیم.
بخشدار ریگ گفت:یکی از طرح های مهم دردست اجرای این بندر میدان امام علی (ع) است که در سفر استاندار پنج میلیارد ریال برای سرعت بخشی در اجرای آن اختصاص یافت.
وی اظهارداشت:جاده ساحلی ریگ به گناوه نیز از دیگر طرح های مهمی است که باتصویب بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار از محل تملک شهرستان روند مناسبی دارد.
وی یادآورشد: فاز اول این طرح با اعتبار 80 میلیاردریال به اتمام رسیده و فاز دوم نیز در مرحله ارزیابی انتخاب پیمانکار است و در تلاشیم تا سال آینده تکمیل شود.
شیرافکن اظهارداشت: جاده بندر جدید تجاری ریگ و بهسازی و تعریض باند قدیم جاده این بندر به بزرگراه گناوه در هفته دولت افتتاح می شود.
بخشدار ریگ گفت: در 2 ماه گذشته چندین طرح عمرانی در روستاهای این بخش اجرا که در این ارتباط بیش از 20 هزارمترمربع آسفالت معابر و همچنین روشنایی انجام شد.
امام جمعه بندر ریگ نیز گفت: نمازجمعه نماد حکومت اسلامی و بیانگر شکوه و عظمت اجتماعات مسلمانان است.
حجت الاسلام سیدعنایت هاشمی منش افزود: در میان مجموعه وظایف خطیری که با استقرار حاکمیت الهی در نقطه ای از زمین بر دوش مومنان و بندگان خدا قرار می گیرد، اقامه نماز است که قرآن به آن شان و منزلتی ویژه بخشیده است.
وی اظهارداشت: ستاد نمازجمعه نهادی مردمی است که همه اقشار جامعه در آن سهیم و همگان برای برگزاری باشکوه نماز دشمن شکن جمعه تلاش می کنند.
6164/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.