نماینده بوشهر در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه مشکل آب دشتستان همچنان به قوت خود باقی است، از تلاش و رایزنی با مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد برای حل این مشکل خبرداد.

سیدعلی اکبر فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: باتوجه به مشکل کمبود آب در شهرستان دشتی و مناطق اطراف این شهرستان و تجمعات دو روز گذشته مردم هنوز هم این مشکل به قوت خود باقی است.

وی افزود: استاندار، فرماندارها و مسئولان امور آب شهرستان‌های استان بوشهر در حال رایزنی با استاندار و مسئولان مربوطه حوزه آب استان کهکیلویه و بویراحمد هستند تا امکان بهره برداری بیشتری از آب سد کوثر جهت رفع مشکل آب استان بوشهر فراهم شود.

فاطمی ادامه داد: طی سال‌های گذشته این سد با هزینه استان بوشهر در کهکیلویه و بویراحمد جهت ذخیره منبع آب احداث شد که در مواقع کمبود آب مورد استفاده قرار گیر ولی امروز با توجه به مسئله بحران آب در تمامی استان های کشور این استان حاضر به این اقدام نیست.

وی تصریح کرد: امیدواریم طی روزهای آینده مسئولان این 2 استان به توافقات لازم دست یابند و مشکل بحران آب شهرستان های استان بوشهر برطرف شود و دیگر شاهد مشکلات مردم عزیز استان بوشهر در زمینه آب نباشیم.

فاطمی در پایان افزود: مردم از اینکه بارها مسئولان استانی و شهرستان ها قول برطرف شدن این مشکل را داده اند و متاسفانه تاکنون رسیدگی نشده دچار یاس و ناامیدی شده و از روی ناچاری دست به یک سری تجمعات و اعتراض ها زده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.