به گزارش ایرنا، سید محمود نوایی روز یکشنبه در همایش تجلیل از فعالان عرصه صنعت و معدن استان بوشهر افزود: چنانچه در مبارزه با قاچاق کالا سهل انگاری شود تولید کنندگان نیز به توفیقی دست پیدا نمی کنند.
وی یادآورشد: در شرایط امروز کشور سرمایه گذاران بیش از هر زمان دیگری نیازمند حمایت هستند و دستگاه هایی اجرایی نیز با نوع نگاه حمایتی باید آنها را متمایز از یک فرد عادی ببینند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان اظهارداشت: چنانچه واحدی نیز به دلیل بدهی توقیف اموال آن در دستور کار قرار می گیرد باید با هدف حمایت از تولید کنندگان ماشین آلات خط تولید و مواد اولیه جز مستثنیات قرار گیرد.
وی افزود: چنانچه تولید کننده ای نیز به دلیل بدهی حکم زندان برای وی صادر می شود شایسته است با تداوم روند تولید واحدش مراقبت از وی نسبت به زندان رفتنش در اولویت قرار گیرد.
رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: تولید کنندگان امروز باید بدانند که برای موفقیت خود ناگزیر به جلب اعتماد هر چه بیشتر مصرف کنندگان هستند و در این ارتباط باید خود را پاسخگو دانسته و بطور مستر اظهارات مشتریان خود را دریافت کنند.
وی تاکید کرد: امروزه تولید کنندگان باید از ارایه خدمات پس از فروش پا را فراتر گذاشته و شرایط ارایه خدمات پیش از فروش نیز فراهم کنند.
نوایی گفت: یکی از راه های مهم در موفقیت تولید کنندگان افزایش دوره گارانتی است که باید با توجه به اینکه افزایش دوره گارانتی زمینه اعتماد سازی را فراهم می کند این مهم را بیش از پیش مورد توجه خود قرار دهند.
وی افزود: چنانچه تولید کننده ای نیز متوجه ضرر و زیان خریدار خود شد باید با رویکرد حفظ اعتماد نسبت به برند خود با جبران خسارت وارده از مصرف کننده کالا دلجویی کند.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.