به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در نشست شورای توسعه و عمران شهرستان بوشهر افزود: در نشست با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور اعتبار لازم برای حفر 9 حلقه چاه در جنوب برازجان مصوب شده است.
وی بیان کرد: همچنین یک حلقه چاه در آبپخش و یک حلقه چاه در شبانکاره نیز اجرا می شود تا بتوانیم در کوتاه مدت مشکل کم آبی در شهرستان دشتستان را برطرف کنیم.
گراوند ادامه داد: یکی دیگر از نتایج این نشست ایجاد 45 هزار متر مکعب آب شیرین کن است که 230 میلیارد تومان هزینه دربر دارد.
وی گفت: همچنین مقرر شده یک آب شیرین کن 10 تا 15 هزار مترمکعبی در وحدتیه شهرستان دشتستان اجرا شود.
استاندار بوشهر یادآور شد: جانمایی احداث آب شیرین کن هفت هزار و 500 متر مکعبی نیز در آبپخش هم انجام شده است.
گراوند افزود: با این وجود از رسانه ها انتظار داریم موضوع صرفه جویی در مصرف آب و برق را جدی گرفته و از طریق تریبون های مختلف بیان کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: بزرگترین خدمت در جامعه تکمیل طرح های نیمه تمام است زیرا هرچه زمان اجرای طرح طولانی تر شود رضایت مندی مردم کاسته می‌شود.
گراوند بیان کرد:دراین ارتباط حوزه عمرانی وسازمان برنامه و بودجه، نشست ها و برنامه های توسعه شهرستان ها را با جدیت دنبال کنند.
وی با تاکید بر اینکه مدیران اجرایی جذب اعتبار از خزانه مد نظر داشته باشند، اضافه کرد: تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت است زیرا در غیر این صورت شاهد نارضایتی و بدبینی مردم نسبت به دولت و نظام خواهیم بود.
استاندار بوشهر گفت: اداره کل اقتصاد و دارایی استان ماهانه گزارش تخصیص اعتبارات دستگاه های اجرایی را به استانداری اعلام و حوزه عمرانی استانداری هم وضعیت اجرا و تخصیص اعتبارات عمرانی را نظارت کند.
وی با تاکید بر اینکه مدیران اجرایی پیگیری جدی در مورد جذب اعتبارات داشته باشند، بیان کرد: احداث پارک علم و فناوری بوشهر کار ارزشمندی است که اداره کل راه وشهرسازی و فرمانداری برای تکمیل طرح و راه دسترسی آن اقدام لازم را انجام دهد.
گراوند با بیان اینکه شرکت عمران عالی شهر، موضوع فاضلاب این شهر را دنبال کند، افزود: شهرداران نیز در مورد طرح های توسعه گردشگری که قول اجرا داده اند با جدیت وارد عمل شوند.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.