به گزارش ایرنا، عادل دهدشتی چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان دیر و تکریم و معارفه بخشدار آبدان افزود: زیربنای توسعه در شرایطی محقق می شود که امنیت پایدار و با دوام باشد که اکنون در جمهوری اسلامی با درایت مقام معظم رهبری و تلاش نیروهای نظامی و امنیتی اکنون در کشور امنیت فراهم شده است.
وی اضافه کرد: همه در هر لباس، قشر و جایگاهی مسئول هستیم برای حفظ امنیت تلاش کنیم.
وی اضافه کرد: مردم در هر لحظه برای کشور پای کار بوده و جریان های سیاسی اختلافات خود را به بدنه جامعه نکشند و به جای منافع خود به منافع ملی توجه کنند.
دهدشتی، نقد سازنده را مایه پیشرفت جامعه دانست و گفت: مردم حق دارند اظهار نظر، نقد سازنده توام با دلسوزی داشته باشند و این کار مسیر برای توسعه و پیشرفت را باز می کند.
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر در باره برجام گفت: نظام تصمیم گرفت برای برداشتن تحریم های ظالمانه با چندکشور مذاکره شود و سندی به نام برجام شکل گرفت اما باید بپذیریم که قبل از برجام فروش نفت ایران زیریک میلیون بشکه بود و در وضع موجود با وجود بد عهدی و کارشکنی های ترامپ فروش نفت کشور روزانه 2میلیون و 300بشکه است.
وی اضافه کرد: اکنون دشمن اقتصاد کشور را نشانه گرفته و قصد دارد مطالبات مردم را به کف خیابان ها بیاورد.
دهدشتی ادامه داد: در این شر ایط تدبیر مسئولان مهم است و باید بهتر تصمیم بگیریم اما شرایط کلی کشور درحوزه بین المللی و تنگناها با کمک مردم و تلاش مسئولان و تدبیر مقام معظم رهبری به سمت وسوی توسعه درازمدت حرکت می کند.
وی، افق توسعه استان بوشهر را امیدوار کننده دانست و گفت: طرح راه آهن جدی دنبال می شود، تکمیل طرح های نیمه تمام مورد تاکید استاندارد است و تشکیل کارگروه رونق اقتصادی رفع موانع تولید و دور دوم سفر سفرهای استاندار بوشهر به شهرستان ها با ریوکرد عمرانی نوید خبرهای خوبی برای توسعه استان است.
دهدشتی بیان کرد: حضور مسئولان در بین مردم و تکریم ارباب رجوع زمینه اعتماد مردم به مسئولان را در پی دارد و مردم برای حل مشکل خود غیر از مدیران سراغ کسی دیگر نمی روند و مدیران دستگاه ها مورد ارزیابی قرار می گیرند و فضای نامیدی در جامعه نباید دامن زده شود.
وی گفت: اشتغال اولویت اصلی دولت و مردم است و با پرداخت تسهیلات ویژه اشتغال زایی در روستاها توسعه ایجاد می شود.
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: تاکید استاندار بر جوان گرایی بخشداران است و اکنون بخشداران استان در رده سنی جوان قرار دارند.
در این آیین ابوالحسن گنخکی به عنوان بخشدار آبدان معرفی و از خدمات مسعود تنگستانی سرپرست قبلی قدردانی شد.
بخش آبدان از توابع شهرستان دیر در جنوب استان بوشهر است.
7207/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.