حجت الاسلام سید علی حسینی روزشنبه در جلسه هماهنگی سالگرد ارتحال امام و راهپیمایی روز قدس شهرستان دیر با افزود: امام راحل ارزش های اسلامی را در جامعه احیا کرد و رژیم طاغوت شاهنشاهی را از بین برد و مردم را از یوغ استبداد نجات داد.
وی اضافه کرد: مردم و همه دستگاه های اجرایی در مراسم ارتحال امام حضور گسترده ای داشته باشند.
امام جمعه دیر در ارتباط با راهپیمایی روز قدس بیان کرد: حمایت و دفاع از سرزمین اسلامی از آموزه های دینی، سیره اهل بیت و از فتوای همه علمای اسلام است.
فرماندار دیر گفت: امام به قشر و گروه خاصی تعلق ندارد بلکه متعلق به همه است و ما هرچه داریم از امام راحل است.
حمزه اعتماد افزود: روز قدس از یادگاران حضرت امام و متعلق به جهان اسلام است و همه باید در این روز مقدس حضوری باشکوه و دشمن شکن داشته باشیم.
سرپرست فرماندهی سپاه سید الشهدا دیر گفت: امام راحل مظهر اقتدار و مهربانی بود و با توجه به هجمه دشمنان علیه نظام اسلامی حضور گسترده مردم و مسئولان در برنامه ها تقویت نظام اسلامی است.
سرهنگ عیسی داوریان افزود: در زمان کنونی همه نیاز به وحدت داریم و باید از اختلاف دوری کنیم و حضور همه جناح ها در مراسم و برنامه ها برای پیشرفت کشور است.
وی گفت: همه پاسداران و نیروی بسیج در برنامه سالگرد ارتحال امام و راهپیمایی روز قدس حضور فعال خواهند داشت.
در این جلسه مقرر شد که از ساعت 11 تا 13 برنامه روز چهاردهم خرداد سالگرد امام راحل در مصلای جمعه شهر دیر و راهپیمایی روز قدس بعد از اقامه نماز جمعه تا مرکز جامع سلامت شهر دیر برگزار شود.
7207/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.