به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز سه شنبه در جلسه هماهنگی گرامیداشت بیست و نهمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) این شهرستان افزود: تعظیم شعائر ازجمله گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی یکی از وظایف اصلی ما است که باعث زنده ماندن دین و پایداری و استمرار انقلاب شکوهمند اسلامی می شود.
وی اظهارکرد: امام راحل، شیعه را در قرن حاضر معرفی و توانست ملت را از یوغ استعمار و استثمار نجات دهد.
امام جمعه گناوه به بیان برخی ویژگی های حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: بعد از عصر معصومان(ع) مرجعی به عظمت امام راحل نیامده است.
وی افزود: امام راحل هدفی را که درپیش گرفته بود با ایمان دنبال می کرد و به ملت نیز ایمان داشت و در برابر توطئه های دشمنان هیچگاه کوتاه نیامد.
امام جمعه گناوه بیان کرد: گرچه رحلت امام، مردم را داغدار و نگران نسبت به آینده مملکت کرد اما با درایت مجلس خبرگان، مقام معظم رهبری به عنوان جانشین معرفی و سکاندار انقلاب شد.
رکنی حسینی با بیان اینکه امروز به برکت وجود ولایت فقیه توطئه های دشمنان یکی پس از دیگری برملا و خنثی می شود، گفت: در برهه کنونی کشور در برابر دسیسه های دشمنان به وحدت و همدلی همه آحاد جامعه نیاز دارد.
وی بیان کرد: آیین گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی امام امسال با شکوه هر چه تمام تر برگزار خواهدشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه هم بر همکاری و مشارکت همه دستگاه های اجرایی در برگزاری گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ع) تاکید کرد.
دانیال اسفندیاری افزود: برای برقراری نظم و امنیت برگزاری سالروز ارتحال امام (ره) و قیام 15 خرداد برنامه ریزی های لازم صورت می گیرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه گفت: همه اقشار و دستگاه های اجرایی برای برگزاری باشکوه مراسم بیست ونهمین سالروز رحلت امام(ره) تلاش کنند.
ضرغام مردانی افزود: راه امام(ره)، ایستادگی و مقاومت و پایداری بود که امروز با سکانداری رهبر معظم انقلاب و حضور پرشور مردم در عرصه های مختلف این مسیر تداوم دارد.
وی گفت: برنامه ریزی لازم برای برگزاری هرچه باشکوهتر سالروز ارتحال امام و قیام خونین 15 خرداد انجام شده است.
مردانی یادآورشد: آیین سالروز رحلت امام (ره)، عصر 14 خرداد ماه در مصلای جمعه و قیام 15 خرداد در مسجد شهید حر خسروی پس از اقامه نماز ظهر وعصر باحضور پرشور مردم ولایی و متدین این شهرستان برگزار خواهد شد.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.