به گزارش ایرنا، حمزه اعتماد روزسه شنبه به مناسبت هفته کار و کارگر در دیدار با خانواده شهید 'احمد ظلی نیا' افزود: دیدار با خانواده شهدا قوت قلب برای مدیران و مسئولان است.
وی خانواده شهیدان را الگوی صبر و بردباری در جامعه دانست و گفت: شهدا با ایثار و فداکاری های شجاعانه در راه حفاظت و حراست از میهن اسلامی جان شیرین خود را تقدیم اسلام کردند.
فرمانداردیر اظهارداشت: همه ما ادامه دهندگان راه شهدا هستیم و تا آخر نیز بر پای اعتقاد خود خواهیم ایستاد.
وی سرکشی به خانواده معظم شهدا وظیفه مسئولان دانست و گفت: اکنون تصویر شهدا در ادارات و نهادهای این شهرستان نصب شده است و این کار برای ما مسئولان افتخار بزرگی است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیر گفت: شهید احمد ظلی نیا در سن 14 سالگی در سال 62 به جبهه اعزام شد و در عملیات محرم در منطقه عین خوش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
داریوش محمدی افزود: با تلاش و همت مسئولان همه 16 گلزار شهدای این شهرستان ساماندهی شده است.
وی گفت:در زمان حاضر سه هزار و 761 نفر زیر پوشش خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قراردارند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شهید احمد ظلی نیا یکی از شهیدان کارگری در شهرستان است که با لبیک به ندای رهبر انقلاب به جبهه اعزام و به شهادت رسید.
الیاس شه دوست افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا کارگر و سرکشی، عیادت از کارگران بیمار، بازدید از شرکت لازک و دیدار با کارگران این شرکت و تقدیر از کارگران کارگاه ها را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.
شهرستان دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قراردارد.
7207/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.