به گزارش ایرنا، اکبر توسلی شنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: پیش بینی شده با احداث این سه تصفیه خانه فاضلاب آب موردنیاز نیاز فضای سبز بوشهر بطور کامل تامین شود.
وی بیان کرد: میزان آب مصرفی فضای سبز بوشهر روزانه 14 هزار مترمکعب است که از این میزان اکنون تنها 9 هزار مترمکعب آن تامین می شود.
توسلی ادامه داد: کمبود آب باعث شده شماری از درختان تازه کاشت شده در بوشهر خشک شود.
عضو شورای شهر بوشهر ادامه داد: در این ارتباط از سازمان فضای سبز درخواست شده جوابگوی خسارت خشکیده شدن درختان به دلیل فراهم نکردن زیرساخت های موردنیاز باشد.
توسلی بیان کرد: مساحت فضای سبز بوشهر هم اکنون 90 هزار مترمکعب و سرانه آن نیز 5.2 مترمربع است.
وی یادآور شد: اکنون در بوشهر از 14 نقطه آب فاضلاب روانه دریا می شود و محیط زیست آن را آلوده می کند که در این ارتباط پیش بینی شده با احداث سه تصفیه خانه این فاضلاب ها ساماندهی شود.
وی با اشاره به گره های ترافیکی شهر بوشهر گفت: طرح مطالعات ترافیک شهری بوشهر از سال 1392 کلید خورد که در صورت جمع بندی می تواند راه گشای بسیاری از مشکلات ترافیکی این شهر باشد.
وی یادآور شد: بوشهر تنها مرکز استان کشور است که طرح مطالعات ترافیک آن تاکنون نهایی نشده است.
توسلی افزود: بخش قابل توجهی از ترافیک شهری بوشهر حدفاصل میدان انتظام تا میدان خلیج فارس است که در این ارتباط مطالعاتی در دست انجام است.
وی بیان کرد: کم کردن مساحت میدان انتظام، اصلاح هندسی این میدان و ایجاد میدان جدید در سه راهی پارک صدف از جمله طرح هایی است که در مرحله کارشناسی قرار دارد.
توسلی در ارتباط با طرح فانوس دریایی بوشهر گفت: سازه احداث شده برای این فانوس 40 متری و برای یک آسانسور چهارنفره پیش بینی شده که با این شرایط باید سازه کنونی تخریب و پس از انجام مطالعات عملیات اجرایی این طرح بصورت کارشناسی آغاز شود.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.