به گزارش ایرنا، اکبر توسلی روز چهارشنبه در نشست ساماندهی وضعیت شهرک فضیلت بوشهر افزود: براساس تفاهم نامه اداره کل راه و شهرسازی، تعاونی مسکن پایگاه دریایی و نماینده ساکنان شهرک فضیلت، فضای سبز عمومی و معابر این شهرک در اختیار شهرداری قرار گرفت که با این شرایط مشکل بلاتکلیفی چندین ساله ساکنان شهرک فضیلت برطرف شد.
وی یادآور شد: شهرک فضیلت پایگاه دریایی بخشی از شهر بوشهر است که با وجود مسائل و مشکلات چندین سال وضعیت مدیریت خدمات عمومی آن بلاتکلیف بود و این وضعیت نابسامانی هایی را در منظر این شهرک ایجاد کرد.
عضو شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: کوی فضیلت نیز از جمله نقاطی در شهر بوشهر است که از توسعه کمتری برخوردار شده و همه تلاش ها برای حل معضل و مشکلات شهرک است که امیدواریم با مصوبه ای که صورت گرفته بتوانیم با همت همه دستگاه‌های متولی برطرف شود.
توسلی ادامه داد: در این ارتباط شناسایی و استفاده از ظرفیت شورایاران و محلات در شبکه یابی و مساله شناسی مسائل محلی یکی از راهکارهایی است که باید به آن توجه ویژه شود.
وی افزود: افراد آشنا و دلسوز به محله خود به فرصت ها، تهدیدها، نقاط قوت و ضعف با دیدی متفاوت از مدیران مربوطه می نگرند.
توسلی اظهار داشت: همه همت و تلاش مدیریت شهری حل مشکلات مردم، ایجاد توسعه متوازن در محلات شهر بوشهر است و نگاه شورای پنجم نیز یکسان سازی خدمات به همه نقاط و محلات شهر است.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.