به گزارش ایرنا، علی مجد آرا روز یکشنبه در مجمع عمومی و سالیانه هیات ورزش‌های همگانی استان بوشهر افزود: شعار فدراسیون به‌عنوان 'مادران عمود خیمه ورزش‌های همگانی کشور هستند' تعیین شده که بر این اساس انجمن مادران در فدراسیون تشکیل شده است.
وی بیان کرد: با تفاهم نامه ‌ای که با وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی منعقد شده سواد حرکتی برای مادران مورد توجه ویژه قرار گرفته است.
مجدآرا ادامه داد: در این راستا مادران از بدو تولد فرزندان تا سن 6 سالگی مهارت‌های حرکتی را به آنان آموزش می دهند.
وی با اشاره به فعالیت60 انجمن ورزشی در زیرمجوعه فدراسیون ورزش های همگانی گفت: هیات‌های استانی باید ناظر بر فعالیت های این انجمن‌ها باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: ورزش این استان در 2 حوزه همگانی و قهرمانی فعالیت می کند که در بعد قهرمانی هم اکنون 28 رشته ورزشی استان عضو ثابت تیم های ملی هستند.
احمد بهروزیانفرد افزود: از سال گذشته طرح فجر امید در تمامی روستاها و شهر های استان اجرا شد و امسال نیز طرح نشاط اجتماعی از آذرماه در سراسر استان به اجرا درآمده است.
وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 300 برنامه همگانی در قالب پیاده روی خانوادگی، کوه پیمایی و جشنواره ها در استان بوشهر برگزار شده که مورد اسقبال خوبی از سوی جامعه هدف قرار گرفت.
وی اظهار داشت: 10 ایستگاه ورزش صبحگاهی برای بانوان در محلات شهر بوشهر راه اندازی شده است.
7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.