به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد دوشنبه شب در نشست پرسش و پاسخ مسئولان با مردم محله نوروزآباد در مسجد حجت (عج) گناوه به مناسبت دهه مبارک فجر افزود: در توزیع اعتبارات نیاز و مطالبه های مردم دیده شده و مدیران دستگاههای اجرایی باید در زمینه جذب آن پیگیری کنند.
وی اظهارکرد: با توجه به اینکه طلبکاران از شهرداری مطالبه های چندمیلیارد تومانی در سنوات گذشته دارند تلاش خواهیم کرد که با تزریق اعتبار و مدیریت و نظارت شهری این مطالبه ها کمتر شود.
پاک نژاد، از مردم این شهر گردشگر پذیر خواست تا عوارض منازل و مغازه های خود را به شهرداری پرداخت کنند تا این مجموعه بتواند خدمات شایسته و بهتری ارایه دهد.
وی ادامه داد: باتوجه به اینکه محل فعلی لنگرگاه گناوه جوابگوی شناورها و کشتی ها نیست مطالعه توسعه بندر نیز در دستور کار قرار گرفته که به یکهزارو 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
فرماندار گناوه افزود: فعالیت مجدد احداث پل خور گردشگری انجام شده که از این مسیر یک راه جدید بطول 9 کیلومتر از سمت روستاهای ساحلی از سمت شمال به شهر متصل می شود که 3 کیلومتر آن در دست اجرا است.
پاک نژاد گفت: احداث پل ورودی شهر نیز به مناقصه رفته که بدلیل درپیش بودن ایام نوروز و ورود جمعیت زیادی از هموطنان در این ایام عملیات اجرایی پس از تعطیلات انجام خواهد شد.
وی افزود: مراحل ایمنی انتقال خطوط سراسری لوله نفت به جزیره خارگ در میدان امام علی(ع) ورودی این شهر از سمت شمال انجام و پنج میلیاردریال برای این طرح توسط وزارت نفت اختصاص یافته است.
فرماندارگناوه اظهار کرد: دراجرای این طرح، زمین های مردم در مسیر قرار گرفته که باید وزارت نفت حق و مطالبه های مالکان آنان را در اولویت قرار دهد و پرداخت کند و سپس طرح اجرا شود.
وی از خانوارهایی که انشعاب فاضلاب خریده و تا هنوز متصل به شبکه نشدند خواست به منظور حفظ و سلامتی همشهریان و داشتن شهری سالم و زیبا اقدام به وصل و در محلاتی نیز که فاضلاب اجرا نشده نسبت به اجرای سپتیک در منازل خود اقدام و از ریختن فاضلاب خانگی در کوچه و معابر بجد پرهیز کنند.
فرماندار گناوه با تاکید بر صرفه جویی مردم در مصرف آب گفت: از مردم انتظار داریم قانون گریز نباشند و قانون مداری را در همه امور سرلوحه خود قرار دهند.
در این نشست مردم این محله مسایل و مشکلات خودرا بیان که فاضلاب، آسفالت، نظارت بر طرح های عمرانی و نانوایی ها، دایرشدن خط واحد حمل ونقل مسافربری، داروخانه، ترمیم و بهسازی حفاری ها، درمانگاه، داروخانه و جمع آوری سگ های ولگرد از عمده مطالبه های آنان بود و در پایان مسئولان دستگاههای مرتبط به آنان پاسخ دادند.
محله نوروز آباد از محلات پرجمعیت شهر گناوه در استان بوشهر است.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.