به گزارش ایرنا، عبدالنبی یوسفی روز یکشنبه در نشست با اعضای سمن های فعال شهرستان عسلویه افزود: در نظام جمهوری اسلامی اداره امور براساس مشارکت مردم است و همه عناصر حکومت در آن براساس رای و انتخاب مردم به قدرت می رسند به همین دلیل سازمان های مردم نهاد در اداره امور نقش بسزایی دارند.
وی اضافه کرد: سازمان های مردم نهاد چون از دل جامعه می آیند از مسائل و مشکلات مردم از نزدیک آشنا هستند و با ارتباط نزدیکی که با دولتمردان دارند براحتی می توانند این مسائل و مشکلات را به آنها انتقال دهند.
سرپرست فرمانداری عسلویه اظهارداشت: خود و همه همکارانم را موظف می دانم که مشورت ها و راهنمایی های سمن های شهرستان به کار ببندیم و پس از بررسی تجزیه و تحلیل نظرات بدست آمده در گفت و گو با سمن ها از ظرفیت هایی مانند شورای اداری و کمیته برنامه ریز و نهاد های دیگر تصمیم گیری برای تحقق خواسته های عموم مردم که توسط سمن ها انتقال پیدا کرده استفاده شود.
وی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان ضمن بهره گیری از توان مشورتی سازمان های مردم نهاد در برنامه های خود از توان عملی سازمان های مردم نهاد برای اجرای برنامه های خود بهره ببرند.
نمایندگان سازمان های مردم نهاد نظرها و پیشنهادهای خود را در باره مسائل و مشکلات شهرستان عسلویه بیان کردند.
شهرستان عسلویه در فاصله 200 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قراردارد.
7207/6043**
خبرنگار: عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.