به گزارش ایرنا، سید مهدی ثمره هاشمی روز دوشنبه درجلسه شورای مدیران این نهاد در بوشهر افزود: براساس تاکید رهبر معظم انقلاب امروز مشکلات اقتصادی و اشتغال نیازمند درمان جدی است.
وی اضافه کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان زیر پوشش باعث می شود تا اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی کلمه محقق شود.
ثمره هاشمی گفت: با توجه به حجم بالای کاری و تنوع خدماتی که این نهاد به جامعه مورد هدف ارائه می دهد، این نهاد کمترین شکایت را بین نهادها و سازمان ها به خود اختصاص داده است.
وی بیان کرد: هیچ ارگانی بی نیاز از نظارت نیست و با افزایش نظارت می ‌توان از وقوع بسیاری آسیب‌های احتمالی در سازمان جلوگیری کرد.
ثمره هاشمی، با تاکید بر اینکه مدیران کمیته امداد باید به نظارت و بازرسی در محیط اداری معتقد باشند، اظهار کرد: کمیته امداد هم اکنون دوره تغییر و تحول را پشت سر می ‌گذارد و نه تنها نیاز به توسعه ندارد بلکه براساس سیاست های برنامه ششم توسعه به عمق بخشی و چابک سازی نیاز دارد.
ثمره هاشمی افزود: بر اساس سیاست‌های جدید، همه فعالیت‌ها و خدماتی که در کمیته امداد انجام می‌ شود باید دارای کیفیت و اثر بخشی مطلوب بوده و میزان خروجی و اثر گذاری خدمات دیده شود.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر لزوم افزایش آگاهی و ارتقای سطح دانش مدیران کمیته امداد در سیستم مدیریتی خود گفت: یک مدیر باید شناخت و تحلیل درستی از محیط پیرامونی خود، وضعیت فقر، آسیب‌های اجتماعی و دیگر مسائل و مشکلات منطقه تحت مدیریتی خود داشته باشد.
ثمره هاشمی اضافه کرد: ما نمی‌توانیم خانواری را تا همیشه زیرپوشش خود قرار دهیم و باید در یک برنامه زمان بندی 3 تا 5 سال این خانوارها توانمند و از چرخه حمایتی خارج شوند.
وی با اشاره به ذخایر و ثروت عظیم نفت و گاز در استان بوشهر گفت: زیبنده نیست در استانی مانند بوشهر محروم وجود داشته باشد.
ثمره هاشمی، با تاکید برپالایش مددجویان اظهار کرد: باید با یک دقت نظر بالای استانها افراد نیازمند زیر پوشش کمیته امداد قرار بگیرند.
مدیر کل دفتر نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امداد با تاکید بر تکریم ارباب رجوع ادامه داد: این نهاد حمایتی با تخلف مالی و اخلاقی در برخورد با ارباب رجوع برخورد جدی می کند.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.