علی احمدی روز سه شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: نظام بودجه بندی در کشور مربوط به دولت دوازدهم نیست و برخی از دستگاههایی که امروز از بودجه عمومی ارتزاق می کنند از دوره های گذشته به لیست دولت اضافه شده اند.
وی تصریح کرد: در بودجه 97 نام دستگاههای مختلفی که از دولت بودجه می گیرند عمومی شده تا مشخص شود که اعتبارات و بودجه های دولتی در کجاها مورد استفاده قرار می گیرد.
احمدی گفت: برخی از نهادها از جمله دستگاههای فرهنگی که از طرف برخی شخصیتهای سیاسی و حقوقی اداره می شوند از بودجه دولتی ارتزاق ولی بازدهی قابل توجهی ندارند و خود را بردولت تحمیل می کنند.
وی تصریح کرد: شفاف بودن بودجه مخالفت ها واعتراض هایی را در ماههای آینده به دنبال دارد اما انتظار می رود فضای بودجه آینده معقول و معتدل شود.
احمدی اظهارداشت:در همین راستا نهادهایی که از بودجه دولتی استفاده می کنند باید عملکرد شفاف تری داشته باشند.
این فعال سیاسی تصریح کرد: دولت وارث خرابی سیاست دولت های گذشته است و امروز در قالب بودجه 97 برای شفاف سازی تلاش می کند.
وی در خصوص موج اعتراض های مردم نسبت به موسسه های بانکی گفت: این اقدام حق قانونی اعتراض کنندگان است ولی تاسیس این موسسه ها مربوط به دوره های گذشته است و امروز دولت راهی به غیر از ساماندهی آنها ندارد.
احمدی اضافه کرد: منتقدان دولت از این موج اعتراض ها برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند.
وی تاکید کرد: اگر هر دولت دیگری به غیر از دولت فعلی برسرکار بود و نیم نگاهی به آینده داشت با همین مشکلات و چالشها روبه رو بود.
6047/6045**خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: اکبراقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.