به گزارش ایرنا،حسین الیاسی فرد روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: به علت مراجعه کنندگان زیاد برای خدمات درمانی به بیمارستان شهید گنجی، با وجود کمبودها و مشکلات متعدد زمینه افزایش تخت‌ها در بیمارستان فراهم شد.
وی اظهار کرد: از ابتدای سال 95 تاکنون، 2 تخت به بخش اعصاب و روان، هفت تخت به بخش اورژانس بزرگسال، پنج تخت به بخش سی ‌سی ‌یو، چهار تخت به زایشگاه و پنج تخت به بخش اطفال افزوده ‌شده است.
رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان گفت: در این مدت 2 بخش داخلی مردان با 19 تخت و بخش آی سی یو نوزادان با 6 تخت نیز در این بیمارستان راه اندازی شد.
وی افزود: قبل از راه‌اندازی بخش آی سی یو نوزادان بیماران نوزاد برای استفاده از خدمات بخش ویژه باید به مرکز استان اعزام می شدند.
الیاسی فرد ادامه داد: با راه‌اندازی این دو بخش و افزایش تخت در بخش‌های مزبور آمار تخت فعال و قابل‌ ارائه خدمت به بیماران در این بیمارستان به 224 تخت افزایش ‌یافته است.
رئیس بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان گفت: وظیفه بیمارستان و همکاران شاغل در حوزه سلامت و درمان خدمت‌رسانی بموقع، صحیح و باکیفیت همراه با تکریم به مراجعان است و امیدواریم این بیمارستان بتواند خدمات درمانی که درخور شان و منزلت مراجعان و بیماران باشد ارائه کند.
بیمارستان شهید گنجی برازجان با 160 تخت و بخش‌ها کلینیک زایمان، اطفال، ‌نوزادان، جراحی، آی سی یو، جراحی مغز و اعصاب، چشم پزشکی، سی سی یو، 6 اتاق عمل،‌ کلینیک های تخصصی، پاراکلینیک، رادیوگرافی، ماموگرافی، ‌رادیولوژی و اورژانس راه اندازی شده که امروز شمار این تخت ها به 224 است.
شهر برازجان با بیش از 100 هزار نفر مرکز شهرستان 250 هزار نفری دشتستان در فاصله 65 کیلومتری شرق بوشهر واقع است و علاوه بر بیماران این شهرستان از مناطق همجوار نیز برای درمان به بیمارستان شهید گنجی مراجعه می کنند.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.