به گزارش ایرنا، ابوالقاسم خشنود روز شنبه درگفت گو با ایرنا افزود: 2 تن از کوهنوردان تهرانی که ظهر روز گذشته موفق به صعود به قله 1980 متری بیرمی حدفاصل 2 شهرستان دشتی و تنگستان استان بوشهر شده بودند در هنگام فرود در ارتفاع 1540 متری مسیر را گم کردند.
وی اضافه کرد: بلافاصله بعد از اعلام گم ردن مسیر توسط کوهوردان تهرانی، سه تن از اعضای هیات کوهنوردی شهرستان دشتی برای یافتن آنها اعزام شدند.
خشنود ادامه داد: طبق نقشه های ارسالی موقعیت کوهنوردان در ارتفاع 1540 متری به سمت شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی بوده است.
وی بیان کرد: این 2 کوهنورد پیش از خارج شدن از محدوده آنتن تلفن همراه موقعیت خود را ارسال کرده‌اند.
خشنود گفت: تیم سه نفره جست وجوی کوهنوردان شهرستان دشتی به موقعیت کوهنوردان تهرانی در قله بیرمی رسیده‌اند اما چون کوهنوردان تهرانی در موقعیت دره هستند هنوز موفق به یافتن این 2 کوهنورد گم شده نشده‌اند.
رئیس هیات کوهنوردی دشتی بیان کرد: تیم دوم تجسس متشکل از سه کوهنورد شهرستان دشتی با امکانات پشتیبانی آماده است و در صورت نیاز به قله اعزام خواهند شد.
خشنود تاکید کرد: تیم اول با امکانات کافی در موقعیت قله است و تلاش برای یافتن کوهنوردان تهرانی ادامه دارد.
خشنود اضافه کرد: آخرین تصاویر ارسالی 2 کوهنورد تهرانی گمشده حاکی از این است که این کوهنورد با تیم جست وجوی هیات کوهنوردی در ارتباط هستند و امید است هرچه سریعتر پیدا شوند.
قله بیرمی با ارتفاع 1980 متر بلندترین قله استان بوشهر است که درفاصله 85 کیلومتری جنوب شرقی بوشهر حدفاصل شهرستان های دشتی و تنگستان واقع است.
7206/6043**
خبرنگار: علی اشکو** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.