به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا خدری روز دوشنبه در آئین تکریم و معارفه شهردار چغادک افزود: با تلاش های شهرداران و شوراهای گذشته امروز چغادک به بالندگی و شکوفایی نسبی رسیده اما نباید به همین مقدار اکتفا کرد و تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد.
وی بیان کرد: وقتی از مشکلات چغادک سخن گفته می شود لیستی بلند و انباشته شده از مسائل مطرح است که باید بتدریج برطرف می شد ولی در گذر زمان هنوز اتفاق خاصی در این زمینه رخ نداده است.
خدری اضافه کرد: برای نمونه سه راهی چغادک که فقط مشکل این شهر هم نیست بلکه به دلیل موقعیت استراتژیکی، مشکل یک شهرستان است اما با گذشت نزدیک به 25 سال هنوز تلفات جانی می دهد.
وی یادآور شد: مشکلات ساختار شهری و شبکه فاضلاب، نبود فضای فرهنگی و ورزشی، کمبود اراضی دولتی از مهمترین نگرانی ها و دغدغه های مردم چغادک است که باید برای حل آنها گام های اساسی برداشت.
خدری، خواستار پایان دادن به آنچه بی مهری های چندین ساله نسبت به شهر چغادک نامید، شد و افزود: باید اراده ای قوی در مرکز استان برای حل مشکلات این شهر شکل بگیرد.
وی با تبریک به شهردار جدید چغادک گفت: خروجی فعالیت های شهردار جدید باید کاهش مشکلات مردم این شهر باشد.
خدری گفت: مردم چغادک انقلابی و متدین و در بسیاری از مسائل بویژه دفاع از نظام و اسلام پیشگام هستند که با روحیه جهادی باید برای خدمت شایسته به این مردم آستین همت بالا زده شود.
در این آئین با تقدیر از فعالیت های وحید واعظی شهردار سابق چغادک، علی زارعی به عنوان شهردار جدید این شهر منصوب و معرفی شد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.