به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز دوشنبه در نشست با ورزشکاران رشته قایقرانی استان بوشهر افزود: سوء مدیریت در حوزه ورزش استان در گذشته باعث شده امروز در رشته های مختلف زیرساخت های مناسبی وجود نداشته باشد.
وی اضافه کرد: ورزش در استان بوشهر عامل اصلی سالم سازی و سالم مانی اجتماعی است که توجه نکردن به این بخش ما را با افت شدید در همه زمینه ها حتی اقتصاد روبرو می کند.
صفایی بوشهری با تاکید براینکه همه رشته های ورزشی استان دچار کمبود امکانات و زیرساخت هستند گفت: رشته های آبی در استان بوشهر نیازمند دریاچه ویژه و مکان مناسب، سالن بدنسازی، رختکن و مرکز آموزشی هستند.
امام جمعه بوشهر افزود: استان بوشهر از نظر منابع مالی مشکلی ندارد اما از نظر مدیریت منابع مالی مشکلات زیادی دارد.
صفایی بوشهری تاکید کرد: تغییر نگاه مسئولان به ورزش به سلامت جامعه کمک می کند.
وی با بیان اینکه استان بوشهر در همه رشته های ورزشی استعدادهای زیادی دارد افزود: ورزشکاران این استان استعدادهای زیادی در رشته های مختلف ورزشی دارند و همواره عرصه های مختلف ملی و بین المللی افتخارهای زیادی به دست آوردند.
صفایی بوشهری گفت: مردم استان بوشهر به دلیل نزدیکی به دریا، وجود فضای طبیعی و داشتن روحیه و ژن دریا، علاقه خاصی به وزرشهای آبی دارند که باید با مدیریتی قوی، ایجاد زیرساخت های لازم و تزریق منابع مالی به سرانجام برسند.
در این آئین درنا ماهینی ورزشکار بوشهری رشته دراگون بت (از رشته های ورزشی قایقرانی) مدال نقره جهانی خود را که در مسابقات ونیز ایتالیا کسب کرده بود به نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر به دلیل اهتمام به ورزش قهرمانی بانوان و حمایت و توجه ایشان از ورزش استان بوشهر اهدا کرد.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.