به گزارش ایرنا، سعید مفتخر روز پنجشنبه پس از برد 2 بر 1 تیمش برابر گل ابریشم تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور در گفت و با خبرنگاران افزود: ایرانجوان یک سری مشکلات داخلی نیز دارد که رفته رفته درحال برطرف شدن است و با این شرایط می توانیم موقعیت خود را در لیگ دسته یک و جام حذفی بهبود ببخشیم.
وی بیان کرد: در دیدار برابر گل ابریشم نیز بیشتر سعی بر استفاده از بازیکنان جوان و امید تیم داشتیم و به بازیکنان با تجربه خود استراحت دادیم.
مربی ایرانجوان بوشهر در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار اظهار داشت: داور این دیدار در مجموع عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کرد.
مفتخر افزود: دیدار آینده این تیم در لیگ دسته یک با راه آهن تهران است که برای گرفتن هر سه امتیاز به میدان می رویم تا بتوان از تیم های رده های پایین جدول فاصله بگیریم.
وی گفت: برای رسیدن به روزهای اوج خود ناگزیر به تلاش برای برد در بازی های خانگی و بیرون از خانه هستیم برای رسیدن به این مهم نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم.
مفتخر بیان کرد: با روند کنونی تیم پیش بینی می کنیم در چند هفته آینده خود را به جمع 10 تیم برتر لیگ دسته یک فوتبال کشور نزدیک کنیم.
حریف ایرانجوان بوشهر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور با مشخص شدن دیدار 2 تیم ملوان بندر انزلی و استقلال خوزستان در جمعه هفته جاری مشخص می شود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.