به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد شنبه شب در آیین عملیات اجرایی سالن ورزشی چندمنظوره بانوان این شهرستان افزود: ورزشگاه شماره 2 گناوه، احداث 25 چمن ورزشی مصنوعی در شهر و روستا و خوابگاه ورزشکاران، استخر دانش آموزی، پلاژ بانوان، سالن ورزشی چندمنظوره بانوان و دانش آموزی بانوان از عمده طرح های ورزشی در این منطقه است که دولت اعتبار به آن اختصاص داده است.
وی اضافه کرد: در اجرای منویات رهبرمعظم انقلاب، استخر دانش آموزی شهر گناوه به بخش خصوصی واگذار شده که دردست ساخت و تجهیز است و در سال جاری به بهره برداری می رسد.
پاک نژاد افزود: یکی از خواسته های دیرینه بانوان احداث پلاژ بانوان بوده که بخش خصوصی ورود کرده و در کمیته برنامه ریزی بودجه برای آن درنظر گرفته شده است.
فرماندارگناوه اظهارکرد: اختصاص بودجه به پیست تارتان نیز در اولویت کمیته برنامه ریزی است تا با تکمیل آن نیاز اصلی ورزشکاران قهرمان و مدال آور این شهرستان در رقابت های جهانی برآورده شود.
وی افزود: برای توسعه فضای سالن ورزشی چندمنظوره بانوان به میزان ظرفیت 1500 تن اعتبار اختصاص یافته و احداث بوستان بانوان در کنار سالن ورزشی چندمنظوره بانوان نیز در دستور کار قرار گرفته است.
امام جمعه گناوه نیز گفت: یکی از دغدغه های مسئولان استان بوشهر و این شهرستان باتوجه به ظرفیت و قابلیت ها و جوانان مستعد، بحث فضاها و اماکن ورزشی است.
حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: باتوجه به اینکه توسعه فضاهای ورزشی نقشی مهم در تضمین سلامت جامعه و کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی ایفا می کند، آغاز عملیات اجرایی سالن ورزشی چندمنظوره بانوان دراین زمینه اثرگذار است.
سالن ورزشی چندمنظوره بانوان گناوه باحضور مشاور وزیر ورزش و جوانان و نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی با اعتبار 45 میلیاردریال در زمینی به مساحت هشت هزارمترمربع به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش اجرایی شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.