به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری شنبه شب در آیین عملیات اجرایی سالن ورزشی چندمنظوره بانوان گناوه افزود: در فهرست طرح های ملی تعریف شده حوزه ورزش استان بوشهر نامی از گناوه ودیلم نیست که انتظار داریم کم لطفی و بی مهری هایی که در سال های گذشته به این شهرستانها دراین زمینه شده جبران شود.
وی اظهارکرد: با درخواستی که از وزیر نفت برای احداث وتخصیص اعتبار 2 سالن ورزشی ویژه بانوان در شهرهای دیلم و گناوه انجام شد ایشان موافقت خود را اعلام کرد و این خواسته بحق بانوان محقق و به مرحله اجرا رسید.
نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های بعمل آمده با وزیر نفت قول دادند که اعتبار برای پیست تارتان و تکمیل ورزشگاه شماره 2 گناوه از محل اعتبارات ملی اختصاص یابد.
وی افزود: با انتخاب استاندار جدید بوشهر به آینده استان و جوانان آن بخصوص در شمال امیدوار هستیم.
خدری از استاندار بوشهر خواست تا مدیران را ملزم به سفر به شهر و روستاهای استان کند.
نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور و سرکشی مدیران در شهرها و روستاها می تواند نقش بسزایی در رفع مشکلات و معضلات آنان در حداقل زمان ممکن داشته باشد.
معاون امورعمرانی استانداری بوشهر هم گفت: دولت تدبیر وامید در عرصه توسعه ورزش که مردم و جامعه به آن نیاز دارند اقدام های اساسی انجام داده است.
محمدحسن باستی افزود: امسال 148 طرح عمرانی با 580 میلیاردریال اعتبار در استان بوشهر در دست اجراست که امیدواریم با بهره برداری هرچه زودتر آنها گام های اساسی در توسعه شهر و روستاهای استان برداشته شود.
وی اظهارکرد: شهرستان گناوه دارای قابلیت های خوبی در عرصه ورزش است و ورزشکاران مستعد و رشته های ورزشی متعددی دارد که تاکنون در میادین جهانی و کشوری افتخارات بزرگی آفریدند و شایسته بهترین امکانات و خدمات هستند.
معاون امورعمرانی استانداری بوشهر گفت: یکی از نیازهای بانوان این شهرستان پلاژ بانوان است که ازمحل عوارض آلایندگی اعتبار خاصی به این طرح اختصاص خواهد یافت و درسال جاری عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
طرح سالن ورزشی چندمنظوره بانوان شهر گناوه به مساحت 8 هزارمترمربع و زیربنای 2884 مترمربع و مبلغ پیمان 45 میلیادریال با حضور مشاور وزیر ورزش وجوانان شنب شب عملیات اجرایی آن آغاز شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.