به گزارش ایرنا، حمید رضایی چهارشنبه شب پس از شکست 2 بر 1 تیمش برابر دریانوردان پارس جنوبی بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: در این فصل از محدود تیم هایی بودیم که تمامی بازیکنانشان بومی بودند.
وی بیان کرد: در این فصل به رتبه هشتم رسیدیم و با توجه به اینکه سال گذشته از لیگ دسته یک به لیگ برتر راه یافتیم این رتبه را برای خود ارزشمند می دانیم.
رضایی ادامه داد: با این حال برای فصل آینده مسابقات فوتبال ساحلی کشور سعی داریم با استفاده از ظرفیت های موجود تیم قدرتمندتری را راهی مسابقات کنیم.
وی گفت: اولویت جذب بازیکن در فصل آینده از بین نیروهای توانمند بومی استان هرمزگان است ولی در صورت احساس نیاز و تصمیم مسئولان باشگاه بازیکنان بزرگ و ملی پوش نیز جذب تیم می شوند.
رضایی در ارتباط با دیدار تیمش برابر دریانوردان پارس جنوبی گفت: از چهار هفته پیش برای این بازی تمرین کردیم و بازیکنان نیز توانستند مقابل این تیم نمایش خوبی ارائه کنند.
وی گفت: تیم پارس جنوبی از چندین بازیکن ملی پوش بهره می برد و همین امر توانایی آنها را دوچندان کرده است.
رضایی یادآور شد: در این دیدار برای کسب برد حاضر شده بودیم ولی با این وجود زور تیم ما به تیم قهرمان این دور از بازی ها نرسید و نتیجه را واگذار کردیم.
وی در ارتباط با حمایت مسئولان استان هرمزگان از فوتبال ساحلی گفت: تاکنون شاهد حمایت خوبی از آنها بودیم که تداوم این نوع نگاه مسئولان می تواند به رشد فوتبال ساحلی استان هرمزگان کمک کند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.