به گزارش ایرنا، سرهنگ جابر پاپری روز پنج شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: تا آبان‌ماه امسال سامانه نظارت و پایش هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای شامل تاکسی وکامیون حامل مواد سوختی نصب می‌شود.
وی بیان کرد: سامانه سپهتن قابلیت کنترل لحظه‌ای عملکرد رانندگان دارد و تمام فعالیت‌های آنان رصد و پیگیری می‌شود که این مهم نقش تاثیرگذاری در کاهش تصادفات و تخلفات دارد.
پاپری افزود: با نصب سامانه سپهتن بر روی ناوگان و بدون ضرورت توقف وسیله نقلیه در مقابل پاسگاه‌های ثبت ساعت، پلیس از تخلفات احتمالی راننده مطلع می‌شود که این خود از بروز حوادث جلوگیری می‌کند.
رئیس پلیس راه استان بوشهر افزود: با نصب سامانه سپهتن ضمن کاهش تخلفات حین سفر، می‌توان کنترل و نظارت بهتری بر روی ناوگان حمل و نقل عمومی و رانندگان این بخش اعمال کرد.
سرهنگ پاپری همچنین با اشاره به نصب سامانه تردد شمار در جاده‌های استان بوشهر بیان کرد: سامانه تردد شمار علاوه بر اینکه میزان حمل بار کامیون‌ها را بررسی و از تردد خودروهایی که دارای اضافه بار هستند جلوگیری می‌کند، میزان تردد خودروها را مورد توجه قرار می ‌دهد.
وی اظهارداشت: اکنون در بیشتر محورهای اصلی استان بوشهر دوربین کنترل هوشمند نصب شده که تلاش می‌شود در همه محورهای این استان تا پایان امسال دوربین‌های نظارتی راه‌اندازی شود.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.