مرتضی علیپور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این دور از مسابقات با حضور 6 تیم خارجی و 20 تیم داخلی به مدت 2 روز در شیراز برگزار شد.
وی با اشاره به حضور 700 رزمی کار در این مسابقات بیان کرد: عراق، کویت سوریه و افغانستان از جمله تیم های خارجی این دور از مسابقات بودند.
علیپور ادامه داد: جزیره خارگ نیز در این مسابقات سه نماینده داشت که هر سه موفق به کسب مدال شدند.
وی یادآور شد: در کومیته نوجوانان پوریا منفرد با سه برد مقام اول، محمد بندری در کومیته بزرگسالان وزن منفی 67 مقام دوم و حسن رفعتی در کومیته جوانان مقام سوم را کسب کردند.
علیپور با تقدیر از بخش های مختلفی از جمله اداره ورزش و جوانان و مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی خارگ که برای افتخار آفرینی کاراته کاران اعزامی و موفقیت آنها همکاری داشتند اظهار داشت: انتظار داریم شورای اسلامی شهر خارگ نیز به این رشته افتخارآفرین در این جزیره نگاه ویژه ای داشته باشد و به حرکت روبه جلوی این رشته در جزیره خارگ کمک کنند.
وی گفت: با توجه به نگاه ویژه رئیس هیات کاراته استان بوشهر به ورزش کاراته حضور مجدد وی در هیات کاراته استان نوید بخش روزهایی درخشان برای این رشته است.
جزیره خارگ از توابع شهرستان بوشهر با 20 هزار نفر جمعیت بزرگترین پایانه صادرات نفت کشور در فاصله 57 کیلومتری شمال غرب بوشهر در آبهای خلیج فارس واقع است.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.