به گزارش ایرنا، عباس قلی پور روز پنجشنبه در شورای اداری شهرستان دیر افرود: حرمت مردم سرمایه اجتماعی است و همه ما باید دقت کنیم تا به این سرمایه اجتماعی خدشه وارد نشود.
وی اضافه کرد: ارائه خدمات در دستگاههای اداری و اجرایی باید با تکریم، احترام و رضایت مردم باشد.
قلی پور در ارتباط با انتخابات ٢٩ اردیبهشت ماه امسال بیان کرد: مردم با شرکت گسترده و حداکثری در این انتخابات به وظیفه خود عمل و مسئولیت مدیران را دو چندان کردند تا در چهار سال آینده تلاش بیشتری کنند که باعث تداوم این سرمایه اجتماعی شود.
وی یادآورشد: ارزیابی صیانت از حقوق مردم، سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع سه سال متوالی است در همه دستگاههای اجرایی استان بوشهر انجام و میانگین شاخص صیانت در دستگاههای اجرایی این استان مطلوب ارزیابی شده است.
قلی پور، خدمات رسانی برتر نوین وکیفی به مردم، تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، قانون گرایی مسئولیت پذیری، پاسخگویی شفاف و صریح به مردم، امانت داری، صرفه جویی، ساده زیستی، حفظ بیت المال و در نهایت جبران خسارت های وارد شده به افراد حقیقی و حقوقی در اثر قصور یا تقصیر در انجام وظایف اداری را از ویژگی های سلامت و صیانت اداری عنوان کرد.
فرماندار دیر نیز گفت: هزینه های زیادی برای زیرساخت های آب و برق در انی شهرستان انجام شده است و مسئولان باید مردم را در صرفه جویی آب و برق آگاهی بدهند.
حمزه اعتماد افزود: در سال جاری اعتبارات شهرستان با ٥٤٠ میلیارد ریال نسبت به سال گذشته افزایش خوبی داشته است.
وی اضافه کرد: مسئولان تکریم ارباب رجوع و وجدان کاری را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.
7207/6043**
خبرنگار: عباس بحرانی* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.