به گزارش ایرنا، سرهنگ عبدالله خسروانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: قاچاق چیان قصد داشتند این میزان مواد مخدر را که از استان هرمزگان بارگیری شده بود به خوزستان انتقال دهند.
وی اضافه کرد: در این ارتباط ماموران پلیس به صورت ویژه پیرامون فعالیت این باند تهیه و توزیع موادمخدر اقدامات اطلاعاتی و شناسایی را انجام دادند و یک دستگاه خودرو ال 90 مربوط به اعضای باند را در ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی شهرستان عسلویه شناسایی و توقیف کردند.
خسروانی افزود: در بازرسی از این خودرو این میزان حشیش که به صورت حرفه ای پشت داشبورد خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر گفت: در این ارتباط 2 نفر دستگیر و به همراه مواد مکشوفه و خودروی توقیفی برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان عسلویه منتقل شدند که تلاش برای دستگیری سایر اعضای باند ادامه دارد
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستگیری 11 خرده فروش موادمخدر در شهرستان بوشهر گفت: این شمار خرده فروش در 48 ساعت گذشته در قالب طرح پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه با خرده فروشان و توزیع کنندگان موادمخدر در شهرستان بوشهر دستگیر شدند.
خسروانی یادآور شد: در اجرای این طرح با یک عملیات برنامه ریزی شده موفق به کشف سه کیلو 722 گرم مواد مخدر از نوع تریاک، هروئین، شیشه، شیره تریاک و سوخته تریاک، آلات و اداوات مصرف و ترازوی توزین مواد مخدر در محلات آلوده شهرستان بوشهر شدند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمدشهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.