به گزارش ایرنا حجت الاسلام یوسف قاسمی در اجتماع نمازگزاران کنگان با اشاره به انتشار بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان سپاه پس از عملیات موشکی اخیر افزود: دشمن باید بیش از پیش همصدایی ملت ایران و مسئولان را ببیند و بداند اگر غلطی کند از ملت ایران تودهنی محکم خواهد خورد.
وی با اشاره به تاکید فرمانده کل قوا بر افزایش توان دفاعی کشور و ساخت موشک یادآورشد: ساخت موشک و امثال آن دستاورد ملی است و باید بنیه دفاعی کشور تقویت شود.
خطیب جمعه کنگان با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با رییس و مسئولان دستگاه قضایی گفت: پرچمداری حقوق عمومی جامعه ، ضرورت برخورد با قانون شکنان ، تلاش برای احیا امر به معروف و نهی از منکر ، دفاع از آمران به معروف و ناهیان از منکر و ضرورت افزایش بازرسی ها در قوه قضائیه از مهمترین خواسته های رهبری معظم انقلاب از دستگاه قضا بود.
وی با تبریک آزادی موصل به ملت و دولت عراق به پیام تبریک ریاست جمهوری اسلامی ایران اشاره و افزود: در پیام ریاست جمهوری، نقش بی بدیل مرجعیت دینی، حضور مردم در صحنه و عزمی همگانی در عراق برای مبارزه با تروریست ها رمز و راز این پیروزی بزرگ بود.
قاسمی با گرامیداشت هفته حجاب و عفاف گفت:مسئله پوشش اسلامی و رعایت موازین شرعی موجب مصونیت فردی و اجتماعی می شود .
وی افزود:انتظار جدی می رود مسئولان محلی با اتخاذ تدابیر مناسب اجازه ندهند عده ای به بهانه گرما مروج فرهنگ بدحجابی و بی حجابی شوند.
7208/6045** خبرنگار: ابوذر حسین پور** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.