به گزارش ایرنا، مسعود شیرافکن روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی با هنرمندان این بخش افزود: دولت یازدهم نگاه و توجه خاصی به جامعه هنری این بخش دارد طوریکه که دراین زمینه اعتبار خوبی به این حوزه اختصاص یافت و خانه فرهنگ و هنر راه اندازی شد.
وی اضافه کرد: با تلاش و تعامل سازنده و انسجام هنرمندان و امکانات موجود باید استعدادها و خلاقیت های هنری پرورش و شکوفا شود.
بخشدارریگ اظهارکرد: برگزاری همایش میرمهنا در سال جاری می تواند یکی از برنامه های تاثیرگذار در این زمینه باشد.
وی افزود: هنر بهترین راه برای ایجاد تحول و اصلاح در عرصه های مختلف جامعه است و انتظار می رود که اهالی فرهنگ و هنر امیدوارانه تحول در حوزه های مختلف را با رویکرد تعالی انسانی و توجه به آرمان های اصیل انقلاب دنبال کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی گناوه گفت: بندرریگ دارای پیشنیه تاریخی و فرهنگی غنی است و از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است که باید برای توسعه فرهنگی بکار گرفته شود.
علیرضا سبحانی افزود: پیشرفت جوامع منوط به ایجاد فضای تعامل و گفتمان است و توسعه فرهنگی می تواند بستر و زمینه ای مناسب برای توسعه همه جانبه باشد.
وی گفت: مبلغ 500 میلیون ریال برای تجهیز خانه فرهنگ بندرریگ اختصاص می یابد و در آینده نیز شاهد اتفاقات خوبی در زمینه فرهنگی این منطقه خواهیم بود.
بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.