به گزارش ایرنا، علی ابوالحسنی یکشنبه شب پس از شکست 8 بر 1 تیمش برابر دریانوردان پارس جنوبی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پیش از بازی به بازیکنان خود گوشزد کردیم که 80 تا 90 درصد تیم دریانوردان پارس جنوبی را بازیکنان ملی پوش تشکیل و همین امر سختی بازی را دوچندان می کند.
وی بیان کرد: این دیدار در واقع یک دیدار نابرابر بود ولی با این وجود هر چه در توان داشتیم رو کردیم.
ابوالحسنی ادامه داد: به بازیکنان گفته بودیم که این بازی به مشابه نیمه نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی است و با برد می توانند به فینال راه یابند تا از این طریق انگیزه آنها را افزایش دهیم.
وی یادآور شد: تیم پیام کویر اردکان یزد امسال نخستین حضور خود در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را تجربه می کند و رفته رفته می تواند شرایط بهتری را برای خود فراهم کند.
سرمربی تیم پیام کویر اردکان یزد گفت: مسئولان استان یزد حمایت خوبی از این تیم دارند و امیدواریم با حفظ سهمیه لیگ برتری خود حمایت های آنان را جبران کنیم.
ابوالحسنی ادامه داد: امروز دومین روز حضور خود در بوشهر را تجربه کردیم ولی با این وجود با شرایط آب و هوایی این شهر نتوانستیم وفق پیدا کنیم که این امر کار برای تیم پیام دشوار کرده بود.
وی در ارتباط با داوری این دیدار گفت: تیم داوری در سطح این دیدار نبود و امیدواریم در بازی های آینده شاهد بهبود کیفیت عملکرد داوران باشیم.
تیم پیام کویر اردکان یزد در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مصاف شاهین خزر رودسر می رود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.