به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود:بدلیل عدم درک صحیح امروزه استفاده از اصطلاح آتش به اختیار یکی از پر تکرارترین عباراتی شده که در فضاهای مجازی و معاندان از آن تلقی و برداشت غلط می کنند.
وی گفت: رهبر فرزانه انقلاب در طول سال های انقلاب با به کار بردن عباراتی کوتاه ولی پر معنا برای گروه های مختلف کشور خط فکری تعیین می کنند که عبارت 'آتش به اختیار' نیز در همین راستا بوده است.
رکنی حسینی اظهارکرد: به کار گیری عبارت ' آتش به اختیار' توسط رهبر انقلاب هرج ومرج و خودسری و حرکت های تخریبی نیست که ایشان به یک باره به افسران جنگ نرم بگویند که شما آتش به اختیارید، بلکه بیانگر اعتقاد داشتن به تبیین و مبانی گفتمان انقلاب و امام و اسلام است که اگر دستگاهی چه نهاد دولتی و چه حاکمیتی باشد نتوانند این انتظارها را جامه عمل بپوشانند دلسوزان انقلاب باید خودجوش عمل کنند.
امام جمعه گناوه به مشکلات بوجودآمده معیشت مردم این منطقه که به دریا وابسته است، اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه معیشت و ارتزاق عمده مردم این منطقه از راه دریا و ازطریق ته لنجی تامین می شود اما هر از چندگاهی با مشکلات عدیده ای مواجه می شوند که باید مسئولان در حل آن بکوشند.
وی افزود: مردم این دیار همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و جان خود را دراین مسیر فدا کردند و شایسته بهترین ها هستند.
امام جمعه گناوه تصریح کرد: کمترین درخواست مردم این منطقه برطرف کردن مشکل معیشتی آنان ازطریق ته لنجی است .
6045/6164** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.