به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مصطفی آشناگر در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: روزه خواری دغدغه برای مومنان و روزه داران است و مسئولان مربوطه بدون مسامحه اجازه ندهند که به ماه خدا بی حرمتی شود و آزادانه در ملاعام روزه خواری صورت گیرد.
وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان سال گذشته برخوردجدی با روزه خواران در این شهر نشد، اظهارکرد: طبق ماده 638 قانون مجازات اسلامی هرکسی تظاهر به روزه خواری بصورت علنی در معابر و انظار عمومی کند باید برخورد شود.
امام جمعه موقت گناوه با اشاره به سفر رئیس جمهوری آمریکا به عربستان گفت: سفر ترامپ به منطقه که به بهانه ایران هراسی بود، سرمایه های انباشته شده حکام سعودی را به غارت برد.
وی اظهارکرد: گویا رئیس جمهوری آمریکا فراموش کرده کشور عربستان مروج تروریست در منطقه و عامل حادثه هواپیماربایی در آن کشور است.
آشناگر گفت: امت اسلام باید هوشیار و آگاه باشند که آمریکا در مثلثی شوم با همدستی عربستان و اسرائیل قصد داردT مسلمین را به جان هم بیاندازند.
نمازگزاران گناوه در پایان نمازجمعه باحضور در راهپیمایی، همراه و همگام با مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی با محکوم کردن جنایات آل خلیفه، حمایت خود را از مبارزات شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین اعلام کردند.
در این راهپیمایی که از مصلای جمعه تا چهارراه بنیادشهید برگزار شد، شرکت کنندگان با شعار ' یا ایهاالمسلون اتحدو اتحدو'، ' آل خلیفه آل شیطانه دشمن آزادی انسانه، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و آل سعود خائن انزجار خود را از اقدام ددمنشانه حکام بحرین علیه مبارزان بحرینی ابراز داشتند.
در پایان راهپیمایی با قرائت بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه، مردم حمایت و همبستگی خودرا با مردم مظلوم و مبارزان کشور بحرین اعلام داشتند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.