به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری روز پنجشبنه در جمع خبرنگاران افزود: حضور مردم در پای صندوقهای رای بیانگر پشتیبانی از نظام و انقلاب است و انتخاب نمایندگان مردم در شوراها و رئیس دولت با رای بالا می تواند پشتوانه خوبی برای منتخبان باشد.
وی با اشاره به آغاز تبلیغات شوراهای اسلامی شهر و روستا از بامداد پنجشنبه اظهار کرد: با آغاز تبلیغات شوراهای اسلامی شور و شوق انتخاباتی در شهرها و روستاها بیشتر شده است.
خدری برضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی و توجه به قوانین موجود در بحث تبلیغات تاکید کرد و گفت: انتظار است نمایندگان مردم با کمترین تخلف تبلیغات را انجام دهند.
وی در ارتباط با تائید و رد صلاحیت کاندیداهای شوراهای شهر و روستا در استان بوشهر گفت: 21نفر از افرادی که صلاحیت آنها تائید شده بود پرونده آنها برای بررسی دقیق تر به هیات مرکزی رفت که از این شما پنج نفر رد صلاحیت شد.
خدری بیان کرد: این پنج نفر در هیات اجرایی شهرستان رد صلاحیت و در هیات نظارت استان تائید صلاحیت شده بودند اما هیات مرکزی در بررسی مجدد آنها را رد صلاحیت کرد.
خدری تاکید کرد: افرادی که در هیات نظارت استان رد صلاحیت شده بودند و اعتراض خود را به هیات مرکزی ارسال کرده بودند تا کنون کسی تائید نشده است اما از بین آن 21 نفر احتمال دارد یک یا دو نفر دیگر به رد صلاحیت شده ها اضافه شود.
وی اضافه کرد: براساس گفته رئیس هیات مرکزی نظارت برانتخابات تمام کسانی که در هیات عالی نظارت استان رد صلاحیت شده بودند و در هیات مرکزی اعتراض گذاشته بودند شخص جدیدی تائید صلاحیت نمی شود.
پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
6047/6045**خبرنگار: موناعیدان* انتشار دهنده: اکبراقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.