به گزارش ایرنا، ذوالفقار عباسی‌فر روز پنجشنبه در نشست با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) افزود: با قراردادی که برای اجرای طرح ساخت مسکن برای نیازمندان استان بوشهر منعقد شد، از مجموع یکهزارو 121 واحد احداث 621واحد را سپاه امام صادق(ع) به عهده گرفت و 500 واحد آن را نیروی دریایی سپاه متقبل شد.
وی بیان کرد: در اجرای ماموریت‌های محرومیت‌زدایی 2 قرارداد نیز با موسسه قرب کوثر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) بسته شد که یکی در سال 93 برای اجرای یکهزار و 45 طرح کوچک بود که 95 درصد کار انجام شده است.
عباسی فر گفت: قرارداد دیگر نیز در انتهای سال 95 منعقد شد که اولویت کار در زمینه ساخت مساجد، خانه عالم، غسالخانه، حوزه های علمیه است.
وی افزود: امروز در استان بوشهر روستایی وجود ندارد که از خدمات بسیج سازندگی بهره‌مند نشده باشد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر با اشاره به سه ماموریت اساسی این سازمان اظهار داشت: امروز بخش زیادی از ماموریت‌های اجرایی سپاه بر عهده بسیج سازندگی است.
عباسی‌فر با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های ما خدمات‌رسانی است، ادامه داد: اقشار مختلف بسیج مجری فعالیت‌ها هستند و نقش بسیج سازندگی در این جا حمایت، هدایت و پشتیبانی از این فعالیت‌هاست.
مدیر سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر اضافه کرد: آن چیزی که باعث ارزشمندی کار می‌شود این است که هیچ‌کس به اجبار خدمت‌رسانی نمی‌کند و وقتی که یک پزشک متخصص برای خدمت رسانی به روستایی می‌رود یک کار ایمانی و اعتقادی است.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.