مهدی زآبی روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: در بررسی و تایید صلاحیت کاندیداها، نظر اعضای هیات نظارت بر امانتداری و تبعیت از قانون است.
وی گفت: قانون ملاک و معیار هیات را برای تایید صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا مشخص کرده است.
زآبی اظهارکرد: استعلام از مراجع چهارگانه و تحقیقات محلی مستند و بدون اغراض و بدون نظر شخصی در تایید صلاحیت ها مدنظر قرار می گیرد.
وی با اشاره به استفاده از فضای مجازی به عنوان یکی از ابزار اطلاع رسانی و تبلیغات کاندیداها، گفت: فعالیت های تبلیغاتی خارج از موعد کاندیداها در فضای مجازی رصد می شود و در صورت بروز تخلف، طبق قانون برخورد خواهد شد.
رئس هیات نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی دیلم اظهارکرد: هدف همه مجریان و دست اندارکاران، برگزاری انتخابات درفضایی امن، سالم و به دور از حاشیه است.
وی کاندیداها را به حفظ آرامش، تبعیت از قانون و پرهیز از هرگونه افراطی گری و بروز هیجانات کاذب در زمان تبلیغات و بویژه در روز برگزاری انتخابات توصیه کرد و گفت: برای نظارت هرچه بهتر بر روند برگزاری انتخابات، کلاسهای آموزشی برای ناظران هیات نظارت در شعب اخذ رای بزودی برگزار خواهد شد.
رئیس هیات نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی دیلم گفت: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه این شهرستان همگام با سایر نقاط کشور با حضور پرشور خود در انتخابات سرنوشت ساز دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراها برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند افزود.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
6164/7215** خبرنگار: محسن صادقی آزاد** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.