به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز چهارشنبه در جمع مسئولان کمیته های ستاد هماهنگی خدمات سفر این شهرستان افزود: ملزم بودن به رعایت حق الناس طبق فرامین رهبرمعظم انقلاب و بی طرفی کامل در امر انتحابات از تاکیدهای رئیس جمهوری است که باید مدنظر متولیان برگزاری انتخابات این شهرستان قرار گیرد.
وی اظهارکرد: فعالیت ستاد انتخابات این شهرستان همانند سایر شهرهای کشور آغاز شده است.
فرماندارگناوه گفت: متولیان برگزاری انتخابات همانند دوره های قبل که بی طرفی خودرا اثبات کردند در این دوره نیز این امر مهم را یک بار دیگر ثابت می کنند.
وی افزود: طبق قانون همه دستگاههای اجرایی ملزم به همکاری با ستاد انتخابات در تامین وسیله نقلیه، نیروی انسانی و مایحتاج برگزاری این دوره هستند.
فرماندارگناوه بابیان دولت تدبیر وامید زحمات زیاد و خدمت رسانی گسترده ای ارایه داده است، گفت: درصورتی که مسئولی خدمات صورت گرفته را در حوزه های کاری خود به مردم اطلاع رسانی نکند باید پاسخگو باشد.
وی اظهارکرد: عده ای برنامه ریزی کرده اند که تلاش و خدمات و برنامه های گسترده دولت را که بدون هرگونه سیاه و بزرگ نمایی به مردم ارایه داده نادیده بگیرند و زیرسئوال ببرند.
پاک نژاد گفت: روابط عمومی های ادارات و نهادها در اطلاع رسانی از خدمات انجام شده کوتاهی نکنند و مسئولان نیز با خبرنگاران نشست خبری در باره عملکردهای انجام شده حوزه های خود برگزار کنند.
وی از خبرنگاران شهرستان خواست به ادارhت رفته و عملکرد مسئولان را به عموم مردم اطلاع رسانی کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره رییس جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین انتخابات میاندوره ای مجلس دهم به صورت همزمان در 29 اردیبهشت ماه سال 96 برگزار می شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.