کریم علی‌حسنی روز پنجشنبه در بازدید از خانه بهداشت لمبدان بالایی شهرستان دیر افزود: تلاش‌ها و فعالیت‌های کادر بهداشت و درمان برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ در شهرستان دیر ملموس و اذهان مردم به یادگار خواهد ماند.
وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ بهداشت عمومی، توجه به سلامت جامعه، فرهنگ‌سازی در مراقبت، تغییر سبک زندگی و مقدم دانستن امر پیشگیری به‌‏ جای درمان بهترین راهکار برای رسیدن به یک جامعه‌‏ی شاداب‌‏ و سالم است.
فرماندار دیر با اشاره به ایستگاه‌های کنترل ورودی و خروجی مبادی شهرستان گفت: بر خود لازم می‌دانم با توجه به اتمام ماموریت ایستگاه‌های کنترل ورودی و خروجی مبادی شهرستان، از خدمات و زحمات ارزشمند همه افراد و نهادها و ادارات درگیر که در این موقعیت زمانی حساس برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، حضوری مستمر، فعال و موثر در ایستگاه‌های تب سنجی و پایش سلامت داشته اند تقدیر کنم.
علی‌حسنی افزود: پایان فعالیت ایستگاه‌ها، به معنای از بین رفتن کامل این ویروس نیست و از همه‌ی مردم فهیم شهرستان می‌خواهم که همچون گذشته با انجام دقیق موارد و دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی، به حفظ سلامتی خود و دیگران کمک کنند تا بتوانیم در مقابله با ویروس کرونا پیروز شویم و به فعالیت‌های عادی خود بپردازیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.