سرهنگ یدالله کشاورز  روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با توجه به تدابیر راهبردی و استراتژیک امام خمینی (ره)توانست شکل بگیرد تا بتواند فلسفه وجودی خود را در صیانت از دستاوردها، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران معنا کند.

وی بیان کرد: ارزش‌ها و دستاوردهایی که حاصل خون شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی بود که در مصاف با اهریمنان تاریخ بر زمین جاری شد و امروز نیز از دل آزادگان و آزادمردان جهان جوشیدن گرفته است.

کشاورز ادامه داد: دشمنان این نظام بعد از تحمل شکست در جبهه‌های نظامی، سیاسی و فرهنگی با ایجاد فشار و اعمال تحریم‌های اقتصادی تصور می‌کنند می‌توانند ایران را وادار به عقب نشینی واهی از مواضع اصولی و آرمان‌های خود بکنند در حالی که این یک خیال واهی است.

وی با اشاره به حضور پاسداران در عرصه جهاد سلامت خاطر نشان کرد: سبزپوشان سپاه پاسداران با یک روحیه جهادی همراه با پزشکان جهاد سلامت نمونه ای از انسان دوستی و ولایت پذیری را به اثبات رساندند.

کشاورز افزود: سپاه توانسته با سلاح بصیرت وبه عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه گام مهمی را در برهه ای  از زمان در جهان دست پیدا کند.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: امروز با گذشت ۴۰ سال از عمر سپاه پاسداران ، هیچ قدرتی توانایی مقابله با این نیروی با ایمان و مردمی را ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.