غلامرضا مهرجو روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود:  چنانچه اشخاصی اقدام به انجام بازی گروهی و فعالیت تجمعی ورزشی در ساحل این بندر کنند برابر ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: خیابان‌های منتهی به  ساحلی این بندر که  قبل از تعطیلات نوروز روی خودروها مسدود شده بود کماکان تداوم خواهد داشت.

فرماندار گناوه اظهار داشت: ستاد مقابله با کرونا این شهرستان از بدو شیوع این بیماری با برگزاری نشست‌های متعدد تصمیم‌های مناسبی اتخاذ کرده‌است.

وی گفت: تعطیلی هتل و مهمانسراهای شهر و ادارات، دایرشدن ایستگاه سلامت در مبادی ورودی و خروجی شهر، کنترل ورودی و خروجی برای ممانعت از ورود مسافران غیربومی، تعطیلی همه تفرجگاه‌ها و پارک‌ها و اماکن ورزشی و صنوف پرخطر و ضدعفونی نقاط پرتردد در سطح شهرستان برخی از اقدام‌های صورت گرفته در برابر بیماری کرونا است که با همکاری و مشارکت گسترده و خودجوش مردم ، بسیج و سپاه، گروههای جهادی و نیروی انتظامی محقق شد.

وی از همراهی و همکاری مردم با مسئولان در پیشگیری از ویروس کرونا تقدیر کرد و گفت: از مردم این شهرستان انتظار دارم برای شکست کرونا در خانه ماندن و رعایت مسایل بهداشتی را در زمره برنامه‌های اولویت دار زندگی خود قرار دهند.

ساحل ماسه‌ای و زیبای گناوه از نقاط گردشگرپذیر این شهرستان در شمال استان بوشهر واقع شده‌است و همه ساله جمعیت زیادی از هموطنان این نقطه را برای تفریح و استراحت برمی‌گزینند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.