به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین حسینی پیش از ظهر شنبه در نشست حمایت از تولید اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای در راستای حمایت از تولید در استان صورت گرفته است و تسهیلات لازم به این بخش اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات در سال گذشته خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۶۴ مورد تقاضای تسهیلات رونق تولید در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و گردشگری از طریق سامانه بهین یاب ثبت شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: در همین راستا ۱۵۱ مورد از تقاضاها به بانک‌های عامل استان معرفی شد که تعداد ۱۲۹ درخواست به مبلغ ۱۳۹ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی افزود: در بخش تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال نیز در سه بخش تکمیل و راه اندازی طرح‌های نیمه تمام صنعتی و معدنی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد، تأمین تسهیلات مورد نیاز برای توسعه و بازسازی و نوسازی و تأمین تسهیلات سرمایه در گردش پرداخت شد.

حسینی گفت: طی سال گذشته در این بخش تعداد ۳۵ متقاضی ثبت نام کردند که از تعداد ۳۴ مورد معرفی شده به بانک‌های عامل، ۱۵ درخواست به مبلغ ۴۳.۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی بیان کرد: طی سال گذشته ۹۲ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به همراه هزار و ۲۳۴ مصوبه در حوزه‌های مختلف نظیر تسهیلات بانکی، مسائل تأمین اجتماعی، امور مالیاتی و سایر موارد بوده که ۸۳۹ مورد اجرا شده و ۳۹۵ مورد دیگر در دست اقدام و پیگیری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1411549
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.