فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر روز جمعه در این آئین گفت: نیروهای مسلح در راستای مقابله با کرونا در کنار مردم حضور دارند و خدمات گوناگونی به جامعه عرضه می‌کنند.

امیر علی اکبر طالب زاده  افزود: هر سال در این روز نیروهای مسلح با تمام ساز و برگ نظامی خود قدرت و اقتدار خودکفایی شان  را به نمایش می‌گذاشتند اما امسال این کار در قالب رژه خودروهای ضد عفونی در سطح شهر انجام می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین سه ایستگاه سلامت نیز در مناطق مختلف شهر بوشهر راه‌اندازی و کار غربالگری کرونا را انجام می‌دهند.

طالب زاده گفت: هنگام شیوع ویروس کرونا در کشور، قرارگاه زیستی امام رضا(ع) از سوی ارتش تشکیل شد که در فاصله کوتاهی بعداز آن در استان بوشهر نیز این قرارگاه فعالیت خود را با رعایت اصول زیست محیطی آغاز کرد.

وی بیان کرد: نیروهای ارتش هر شب پنج هزار لیتر مواد ضد عفونی به وسیله خودروهای رفع آلودگی در کنار نیروهای پیاده کار ضد عفونی معابر را انجام داده و این کار متوقف نشده‌است.

طالب زاده با اشاره به تولید و توزیع مواد ضد عفونی کننده و ماسک  بین مردم اضافه کرد: افزون براین سه نقاهتگاه در پایگاه هوایی، پدافند هوایی و نیروی دریایی با ظرفیت 550 تخت راه‌اندازی شده است.

وی تاکید کرد: نیروهای مسلح تا شکست کامل ویروس کرونا در کنار مدافعان عرصه سلامت و مردم هستند و آنها را تنها نخواهند گذاشت.

در ادامه این آئین خودروهایی رفع آلودگی در شهر رژه و اقدام به گند زدایی و رفع آلودگی از مناطق مختلف شهر بوشهر کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.