روح الله نصرتی روز جمعه در این رابطه افزود: با طولانی شدن تعطیلات، باشگاه‌های ورزشی متحمل ضرر و زیان‌ های سنگینی شدند و با توجه به فعالیت تعداد زیادی از مربیان و ورزشکاران در این باشگاه‌ها، افراد زیادی از این تعطیلی‌ها متضرر شدند.

وی بیان کرد: در این راستا به صورت مکتوب یا در نشست‌هایی که از سوی فدراسیون پرورش اندام یا اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شده درخواست شده تا موضوع حمایت از مشاغل آسیب پذیر شامل باشگاه‌های ورزشی بخش خصوصی از جمله رشته پرورش اندام بررسی شود و اقدام عملی در این زمینه صورت گیرد.

نصرتی تصریح کرد: چون تصمیم گیری پیرامون بازگشایی باشگاهها و فعالیت‌های ورزشی در حیطه اختیارات ستاد ملی مقابله با کرونا است چشم انداز روشن یا زمان مشخصی در این زمینه وجود ندارد.

وی گفت: از این رو باتوجه به ادامه تعطیلی، باید مانند سایر مشاغل آسیب دیده از کرونا که دولت قول حمایت‌هایی به آنها داده، درباره باشگاهها نیز تصمیم گیری موثری صورت گیرد.

نصرتی ادامه داد: باشگاه‌های ورزشی در دیگر ایام سال نقش زیادی در سلامت و نشاط جامعه دارند و استمرار تعطیلی و نامشخص بودن آینده فعالیت‌شان، می‌تواند بسیاری از آنها را به سمت تعطیلی کامل و ورشکستگی بکشاند.

وی افزود: در مدت تغطیلی فعالیت های ورزشی، توسط صفحات مجازی مربیان بدنسازی و پرورش اندام، کارگاههای آموزشی در موضوع‌های مختلف مورد نیاز ورزشکاران برگزار می کنند، اما امید است با بهبود شرایط ار نظر کرونا، باشگاه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.